30 Mayıs 2007 Çarşamba

Yalnızlığı ve korkuyu en iyi sen bilirsin....


Çünkü benim durumumu en iyi sen anlarsın.Yalnızlığı ve korkuyu en iyi sen bilirsin.Yorgunluklar vardılar fakat ümitsizlik yoktular.Sen bir yerde bulunuyordun.Yumuşak bir yerdeydin.Sert köşelere çarpmaktan yorulan aklımın durgun ve sürekli bir aşk içinde ancak seninle birlikte dinleneceğini biliyordum.Bizi başkaları anlamaz Sevgi....Başkalarının aklı başkadır.Bu yüzden ikimizi de hep garip bakışlarla süzmüşlerdir.Şimdi beni de garip bakışlarla süzenler var.Ben onlara aldırmıyorum.İnsanların beni beğenip beğenmemeleri umurumda değil artık.Ben kendimi tanımakla ilgiliyim.Albayımın tavsiyelerini tutmakla ilgiliyim.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...