30 Mayıs 2007 Çarşamba

Bu yüzden onlar kötü oyunlarına başlayınca kaçacak delik arıyorum.....


Gerçeği iyi oynanan bir oyun haline getirebilmek için hiç bir fedakarlıktan çekinmemek gerekiyordu.İnsanların arasına karıştığımız zamanda , sabırlı bir yönetmen gibi onlara oyunların kurallarını öğretmeliydik.İnsanlar , çok kötü oyunlar oynuyorlardı genellikle...Herşeyi ancak bir kere, o da prova yapmadan , oynamak fırsatını buluyorlardı;üstelik iyi bir oyuncuda bulunması gereken özelliklerden de haberleri yoktu.Böyle uzun bir oyunu , bu kadar sorumsuzca oynamayı. albayımın aklı almıyordu.İnsanların mimikleri ve jestleri son derece acemiydi; diksiyonları inanılmaz bir şekilde bozuktu.Bir çok kelimeyi yanlış söylüyorlardı.Başarısızlıkları bu yüzdendi. Bir çok insanda kendisine uygun olmayan rolü benimsiyordu.İyi bir yönetmenin varlığına büyük ihtiyaç vardı.Anladım albayım diye bağırdım bir gün.Demekki bunun için insanların arasında bulunmaya katlanamıyorum.Bu yüzden onlar kötü oyunlarına başlayınca kaçacak delik arıyorum.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...