9 Mayıs 2007 Çarşamba

Her an uyanık olmalısın Selim .


Her an uyanık olmalısın Selim .Yoruldum işte sonunda Turgut , ne olduğumu gördünüz.Sen her an uyanık olmalısın Selim.Herkese koşmalısın , heryere yetişmelisin .Bu görevle tayin edildin.Beş milyon sekiz yüz bin yüz yirmi dokuzda bir insana verilen bir görevin varstifa ediyorum.Dayanamadım, vazgeçiyorum.Bu görev için yetiştirilmedim.Özel bir eğitimden geçirmeleri gerekirdi beni .Beni iyi korumaları gerekirdi.Derimin ince olduğunu ,güneşe dayanamayacağımı bilmeliydiler.Kusurlarımı hoşgörüyle karşılasalardı.Sekiz kat elbisem olmalıydı.Ellerim terlememeliydi,gömleklerim ütülü , ayakkabılarım boyalı olmalıydı.Ben ortaçağda yaşamalıydım.Sabahları Montaigne gibi oda orkestrasıyla uyandırılmalıydım.Özel eğitmenler nezaretinde yetiştirilmeliydim.Bu hususta sekiz yüz yirmi dokuz sayılı kanuna ek bir kararname çıkarılmalıydı.Günseliye daha önce rastlamalıydım.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...