30 Mayıs 2007 Çarşamba

Bakalım suyun bana verilmesi doğru mu?







Hemen içkiyi sigarayı ve boş düşünmeyi bırakıyorum.Bedava düşünmek yok artık.Heyecanlanma dedi albayım.Heyecanlarını boş yere harcama .Kendimi tutmak istiyordum.İnanın çok istiyordum .Gene de dayanamadım bağırdım.Anlıyorum albayım! Her yeteneğimizi hesaplı kullanmalıyız.Batılılar kendisini tutmasını bildikleri için büyük başarılara ulaştılar değil mi.Ölsen bir yudum su vermezler.Tabii şimdi anlıyorum:Bakalım bu suyun sana verilmesi doğru mu?Bakalım sen kimsin? Ya Goethe'ninde aynı suya ihtiyacı varsa?İlerleme başka türlü olmaz albayım...Onlarda önce çok hesapsız davranmışlar , bir sürü esaslı insan bu yüzden yok olup gitmiş .Bende eskiden şu zenginler ama çok zenginler servetlerinin küçük bir parçasını da neden bana vermezler ?Neden böyle sürünüp dururum diye içimden onlara itiraz ederdim .Elbette albayım ; önce suyu hakettiğimi göstermeliyim.Kağıtları biriktirdiğimiz gibi , heyecanlarımızı da biriktirmeliyi bundan sonra albayım.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...