16 Mayıs 2007 Çarşamba

Saçmalama Hikmet....

Sen adam olmayacaksın dedi albay.Bende Bilge 'ye her zaman bu sözünüzü tekrar ediyorum albayım, fazla ümide kapılmasın diye.Gönlünün rüzgarına kapılıp gitmesini istemiyorum.Artık bizim gibi emeklilere yakışmaz albayım böyle şeyler.Aslında bu yaştan sonra insan , bizim gibi,dünya ile ilişiğini kesip ,kendini tarih ve tiyatroya vermeli .İhtiyar damarlarımdaki yorgun kan, bu aşka isyan ediyor albayım.Her an nefes nefese yaşamaya bünyem dayanmıyor.

Saçmalama dedi Hüsamettin Albay .Bu sözünüzü de söylüyorum ona .Uzaktan size çok hayran.İnşallah bir gün getirip elinizi öptüreceğim. Sonra birden kızdı.Sevgilisi olan bir arkadaş kadar çekilmez yaratık yoktur.Hep bir esrar havası yaratırlar , değil mi? Senden çok bahsediyoruz derler.Allah belamı versin benim.İlerde inşallah tanıştırırım ikinizi .Seni çok merak ediyor.Ben belamı buldum albayım.İnsan bir de sevgilisi yüzünden kendini birşey sanıyor.Biliyorsunuz süt dökmüş kedi gibiydim eskiden....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...