9 Mayıs 2007 Çarşamba

Belki gerçek canavar ben değilim...



Dul kadının inanılmaz bir hoşgörüsü var: Her çeşit müziği dinliyoruz üstüste. Bizim dilimizden şarkılar da var galiba: Çünkü sözlerini anlar gibi oluyorum. Dul kadınla ben, senin anlayacağın, soyut bir durumdayız; daha doğrusu her şeyin özüyle ilgileniyoruz: Meyvaların yalnız suyunu içiyoruz.Birer sigara yakalım mı Nurhayat Hanım? diyorum. Yakalım Hikmet Bey, diyor. Son günlerde bana 'Bey' diyen bir dul kadın kaldı. Görüyorsun ben de kacamak yapıyorum: Yalnızlıgı dul kadınla aldatıyorum. Ne yapayım? Beni oldugum gibi kabul ediyor. Sen, yalnız iyi programlarımı dinlemek istedin. Alaturka caldıgım zaman dügmemi kapatmak istedin. Belki gercek canavar ben degilim.."

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...