31 Mayıs 2007 Perşembe

Lütfen yerime oturdum......

İşte Sevgi bu acıklı sona varmadan önce buraya gelerek , seni eskisi gibi sevdiğimi söylemeye karar verdim.Bunu kafamda çok kurdum.,içimde çok yaşadım; kaç kere kapıya kadar geldim.Uzun provalar yaptım.Albayımla da bu meseleyi üstü kapalı konuştum.Sonunda seni eskisi gibi sevdiğimi söylemeye karar verdim.Söze başlamak için bundan daha iyi bir giriş bulamadım.Seni eskisi gibi seviyorum Sevgi.Belki uzun bir süre susmalıydım önce.Sonra gözlerine bakmalıydım.Ya da boşluğa bakarak boğuk bir sesle konuşmalıydım.Hepsini düşündüm , hepsini oynadım.Sonunda seni eskisi gibi sevdiğimi söylemeye karar verdim.Bundan daha iyisini bulamadım.Arkadaşlarımda bana yardımcı olmadı.Onlara da sormak isterdim ne yapmak gerektiğini.Oysa bir zamanlar benimle bu konuda çok uğraşmışlardı.Yolda gördüğüm kadınlara, bir toplantıda tanıştırıldığım kadınlara, bir barda masama gelen kadınlara neler söylemem gerektiğini bana uzun uzun talim ettirmişlerdi.Buraya gelmeden önce aynanın karşısında kendimi çok seyrettim, fakat uygun bir davranış bulamadım.Daha öncede seyretmiştim aynada kendimi.Arkadaşlarımın öğrettiği sözleri denemiştim.Fakat kadınlar acemi bir oyuncu olduğumu hemen anladılar.''Lütfen yerinize oturun''dediler.Söz birliği etmiş gibi hep bir ağızdan.''Lütfen yerinize oturun'' dediler.Bende Lütfen yerime oturdum.Çünkü ben söz dinleyen bir erkektim.Herkesin sözünü dinledim.Kendimi kötülersem sana acırlar bütün kadınlar , denildi bana.Bende kendimi acındırmak için gittim kadınların yanına;Lütfen yerinize oturun , dediler.Lütfen yerinize oturun.Sonunda kendime ben acıdım.Şimdi yerimden kalkmak , sana yaklaşmak istiyorum.Lütfen yerine otur diyecekmisin bana?

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...