10 Mayıs 2007 Perşembe

TEHLİKELİ OYUNLAR SEÇKİLERİ

Karşılığını bulamadığım bütün sözleri söyleyenlerin hepsi ölmeden rahat edemem ,anlıyor musunuz?Yoksa, bütün bu acıları ömrüm boyunca içimde taşırım...

****

Evi olmayan ukala aydınların bu öfkesine ,yuva sahibi cahil insanların rahatlığıyla gülerlerdi.

*****

İnsan birbirine benzeyen bütün yaşantılarını kesintisiz sürdürmeli albayım; çok uzun bir gün boyunca ,hayatının bütün içkilerini içmeli mesela...

*****

Fakat, nasıl anlatsam 'benim karımdı' ;canlı bir varlıktı .İnsan evine bir biblo alınca bile kendisini başka hisseder değil mi? Üstelik bu yumuşak biblo ,konuşuyor: Kocacığım diye çevremde dönüp duruyordu....

*****

Damat sevgisi albayım, insan sevgisine oranla çok kısa sürüyor...

*****

Bir yaşantıyı tam bitirmeli .HİÇBİR İZ KALMAMALI ONDAN.Yeni yaşantılar için .YENİ YAŞANTILAR İÇİN.Bunu önceden bilseydim,yaşantı milyoneri olmuştum...

*****

Beklenen geç geliyor;geldiği sırada insan başka yerlerde oluyor.(Manevi bakımdan , demek istiyorum.)

VE TANRI EMEKLİ SUBAYLARI KENDİ SURETİNDE YARATTI....

*****

Gecekonduda bile eski düzen ,heryerde eski düzen...ESKİ DÜZENE İSYAN EDİYORUM VE ESKİ DÜZENİN DEĞİŞMESİNE KARŞIYIM...
****
İnsan bazı güçlüklerden ,ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım...

*****

BEN UYUŞMADAN YANAYIM ALBAYIM,ARUZDAN YANAYIM...

****

Bütün dünya emekli albayları....

****

Kötü bir sözü herkesin söylemesi o söze bir gerçeklik kazandırmaz.

*****
Bütün olayları ben yaşadım,bütün acıları ben çektim.(Onun susuşunun acısını bile)HİÇ BİR OYUNA KATILMIYOR.

****

Elimi kolumu insanların ,insanların en alıngan taraflarına çarpıyormuşum;bana çarpılınca bağırıyormuşum...

****

Şimdi oldukça vaktim var düşünmek için .BİRDE GEÇMİŞİM OLMASAYDI ÇOK RAHAT EDECEKTİM..

****

Herkes içini yalnız içine dökmez...

*****
Ucuz hayallerin anlatımıda ucuz oluyor...

****
Ben ilgi görünce ,hemen unuturum herşeyi albayım biliyorsunuz....

****

BAZI ŞEYLERİ HİÇBİR ZAMAN TAM OLARAK ANLAYAMAYACAĞIM...

****
Bizi biz olduğumuz için sevmezler ,sağlam olalım.

****

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...