9 Mayıs 2007 Çarşamba

Eski Güzel Günlerin Hatırına...MURATHAN...

Bazı soruların yanıtlarını zaman kendi içinde verir .Sorularında , yanıtlarında bazen zaman ihtiyacı vardır.Onlara ihtiyaç duydukları zamanı tanımak gerekir.Kimi sorular gereksizleşir;kimi yanıtlar kendini bulur.

*****

İçime ağır bir taş yerleşmiş gibiydi.Pencereden dışarı baktım.Bahçede bir ağaç vardı...dallar ,kuşlar....Onlardan biri olmak istedim....

******

Bazı duygular ,bazı şeyler yaşandıktan sonra hiçbir kelimeye sığamaz oluyor.Hiçbir söz kalıbına dökülemeyip ,öylece boşlukta kalıyorlar...Bir duruş. bir bakış ,bir eda belki kendini açığa vuran bir duyguya,bir hasrete tercüman olabiliyor.

*****

Dalgalarını kolay geri çekemeyen fırtınalı bir denizdin.Böyle zamanlarda kendimi daha az seviyordum senin yanında.Ne de olsa ben her zaman ölü denizdim.Bir coğrafya atlasında resimlerimiz yan yana düşmüştü nasılsa.....

******

Dünyanın gerçek sabahlarına böylesi erken uyanışlar sonucunda hayal kurma hakkını yitiriyor insan...

*****

ZAMAN ZAMANINDA ELİNİZDEN KAÇANLARI SİZE ZALİMCE HATIRLATMAKTA HİÇBİR FIRSAT KAÇIRMAZ...

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...