31 Mayıs 2007 Perşembe

Çok yalnız yaşadım da ondan......


Bilge zayıf bir sesle.'Beni başkalarıyla karıştıryorsun' dedi.

'Çok yalnız yaşadım da ondan diye karşlık verdi Hikmet.Birden bu kadar çok insanla karşılaşınca şaşırdım.Hepsini birbirine karıştırmaya başladım.

Masanın üstündeki kağıtlar nedir. diye sordu Bilge.Albayımla benim gecekonduya ait tapu senetlerimiz.Mütercim Arif'ten miras kaldı.Bana sekizde üç düşüyor.Durdu.SEN BöYLE GERi KALMIŞ MİRASLARLA İLGİLENMEDİĞİN İÇİNN , SANA HİÇBİR ŞEY DÜŞMÜYOR.BİR DE AUSTERLİTS SAVAŞINDA ALBAYIMLA BİRLİKTE GÖSTERDİĞİMİZ YARARLILIKLARA KARŞI DÜZENLENEN BİR TAKDİRNAME VAR.Avusturya çarı verdi.Ha-Ha....

Bilge gözlerini yere dikerek gülümsedi.Kötü birşey mi yaptım ha- ha diyorsun Hikmet?Senden de birşey saklanmıyor .Ruhumu okuyor albayım.Yüz kırk ikinci sayfaya kadar geldi.Yalnız hafızası zayıf olduğu için baş tarafını unuttu.Ha-ha...

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...