24 Haziran 2007 Pazar

Vaşak...

Olmuyor dedi Nermin mahsun bir sesle.''Başharfi V '' Vaşak dedi Turgut aceleyle.Yerinde tepkiler gösterebildiğime göre , soğukkanlılığımı kaybetmedim daha. Kim bulabilir bir anda vaşak kelimesini.Milyonlarca insan bu hayvanın adını bile bilmiyordur.''İnek ''dedi hayalindeki Selim, bir türlü aklından çıkmayan Selim.''Düşünmekten korkan , korkudan düşünmesini unutan İnek.dedi.Evlendi diye oyunun her dakikasını kuralına göre oynamaktan başka birşey düşünemeyen inek.Sevgi apartmanında hergün görevli inek.Ne pazarı ne tatili olmayan memur.Neden benim aklıma gelmiyor bu kelimeler Turgut? Çünkü sen inek değilsin .Bana artık olgunluk yakışır Selim.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...