24 Haziran 2007 Pazar

İnsanlarda bırakmazlarki..

İnsanlarda bırakmazlar ki , en yakınızın bile otomobilin arka kanepesinde oturan karınız bile... bile ne demek? Özellikle en yakınınız sizi aptalca bir yarışma duygusuna sürükler .Turgut da kendini ,sesini çıkarmadan arkada oturan ve sinirine dokunan bir anlayışlılık içinde görünen karısıyla gizli bir yarış içinde görünüyordu.Kadınlarda el ustalığı isteyen işler için , aptalca bir yarışma duygusu vardır zaten diye düşündü.Erkeklerin başka konularda onlara üstün ve yukardan bakarmış gibi görünen tavırlarını çekemezler, bu çeşit yarışmalarla acısını çıkarmak isterler böyle küçük görülmelerin.Bir yandan da herşeye rağmen savunmasız ve narin olduklarını gösteren yapmacıklarını elden bırakmazlar.'Canım şu ipi şuraya takarmısın? Canım senin boyun yetişir ya da sen benden kuvvetlisin '.Yani senin bütün üstünlüklerin basit ve hayvani temelere dayanır.Sonra küçük bir aksama olunca 'Dur canım bir de ben denesem ' sahteliği.'Uzun boylu hayvan ! Beni kuvvetli kollarınla alıp götürdün ;şimdi bir çamaşır ipini takamıyorsun işte....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...