28 Haziran 2007 Perşembe

Bilge gitti albayım....


Bilge gitti albayım.Biliyorum bir daha geri dönmez.Her şey benim yüzümden albayım....Biraz hava mı alayım dışarı çıkıp?Peki albayım.Belki Bilge 'ye de rastlarım bu arada .Tam gitmiş olamaz değil mi ?Hiçbir şey böyle bir anda kaybolamaz değil mi? Bilge Bilge neden beni yalnız bıraktın ?Fakat bizim sokakta göremiyorum onu albayım Belki hızlı koşarsam yetişirim ama değil mi? Bilge Bilge köşeyi dönmüş galiba.Başım dönüyor biraz dinleneyim.Beni neden bıraktın Bilge ?Şimdi hiç dönmeyecek misin yani ?Seni artık hiç göremeyecekmiyim?İmkansız mı? Albayım albayım bu oyun çok ciddi , bakın ben bile ağlıyorum albayım .İmkansızlık duvarının dibinde ağlıyorum.Bu duvar beni çıldırtıyor albayım.Başımı bu duvara vurup parçalamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...