26 Haziran 2007 Salı

Olmayana ergi yöntemi burada geçerli değil....

Herşey eskiden olduğu gibi cereyan etti albayım.Daha öncede böyle olmuştu.Öyleyse varım.Eskiden olmuşsam şimdide varım.Eski varlığımdan kuşkuya düşmediğime göre şimdi de var olduğumu düşünebilirim.Peki bu arada mutfağa nasıl geldim.İnsan deli olur?
Gaz ocağını yaktı .Dün de böyle mi yakmıştım.Dün yakmış mıydım? Evet insanı ancak hafıza kurtarabilir.Yoksa dul kadının dediği gibi kurşun mu döktürsem?Sevgili Bilge gözün aydın!Ben metafizik oldum , kavram oldum artık.Önce kendi varlığımın sınırlarını çizdim , sonra gecekondunun meselelerine el attım.Böyle yapmasaydım sevgili Bilge , hayalleri düşünen bir hayal olmaktan öteye geçemezdim.Peki bu çay bardağını kim çıkardı ?Şeker kavanozunu kim indirdi?Ben yapmış olmalıyım bütün bunları.Mutfakta başka biri olmadığına göre ....hayır sevgili Bilge olmayana ergi yöntemi burada geçerli değil benim için ...

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...