5 Haziran 2007 Salı

Sayfalar karıştı.....


Sayfalar karıştı sen daha önce gelseydin şimdi sen başını eğecektin , zaman herşeyi hallediyor insafsız olma, ayrıcalık isteme onu unutamadım...Bize öfkeyle bakma.Bilge'ye öfkeyle bakma.Seni dinlemiyor.Ben konuştum mu?Ben bir sigara almaya çıksam ?Sizi başbaşa bıraksam .Yaparsın.Senden herşey bekleniroktandır birbirlerini görmediler de .Belki özlemişlerdir. Ha-ha..Kimse gülmüyor.O halde sonum geldi.İsterseniz ben gideyim diyor Sevgi .Sana bakıyor.Bilge'yi kov demek istiyor.Bilge hoşt.Gene kimse gülmedi mi?Bilge benden ne bekliyor?İnsan gibi davranmamı bekliyor.Hikmet gibi davranmamı bekliyor.Hangi Hikmet gibi.?Hikmet VI gibi mi , VII gibi mi? Yapamam.Şaşırırım.Benden birşey bekleniyor.İŞte bir olay .İşte artık davranmalısın.Kusura bakmayın,kendi başınızın çaresine bakın.Bana acıyın.Kimseye birşey olmaz.BANA OLUR.Birşey söylemeyecek misin Hikmet ?diyorlar sana.Kim diyor?Gerçekten duymuyorum.Ölüyorum.Sevgi konuşuyor.Birşey yapmalıyım.Bir oyun bulmalıyım.Sevgi ayağa kalktı gidiyor.Hayır gitmiyor.Ben gidiyorum, diyor.Bilge' ye bakıyor.Beni savunmadın diyor ya da demek istiyor.Beni yalnız bıraktın, beni savunmadın.Gidin bakalım.Sizi ben mi çağırdım?Evet sen çağırdın, yalanların biraraya geldi.Seni kimse kurtaramaz.Bütün yakınmaların sahte .Bilge gideceğini söylüyor.Onu daha önce düşünmeliymiş , buraya gelmemeliymiş.Sevgi böyle diyor.Siz konuşun , ben bir sigara alıp geliyorum.Zaten ben çağırmamıştım Bilge'yi, kendiliğinden geldi.Mektupda yazdığımı hatırlamıyorum Bilge'ye.Alçak!Evet alçağım.Konuşacak durumda değilim.Alçaklar yorgun olur.Siz konuşun işte.Beni ele vermeyin de ne yaparsanız yapın..Sevgi'ye cevap ver Bilge; senden akıl alacak değilim , filan de.Kim gidecek diye tartışıyorlar, ya da onu demek istiyorlar.Bilge benim karar vermemi istiyor.Böylece en kötü sözü söylemiş oluyor.Ona daha önce öğretmeliydim.Prova yapmalıydık.Ben karar veremem.BEN SADECE BAĞIRIRIM.Hikmet kendini küçük düşürecek bir hareket yapmaz diyor Sevgi .Yaparım.Her zaman yaparım.Bunu sormuyorlar senden.Tartışıyorlar.Küçük düşürdüğünü görmüyor musun?Görüyorum.Bir şey yapamıyorum.İşte Bilge kapıya doğru yürüyor.Gidecek mi yani? Benimle böyle konuşamazsın diyor Sevgi'ye.Evet konuşamazsın.Sen kim olduğunu biliyormusun Bilge'nin.....BİLİYOR....Böyle yukardan konuşacak durumda değilsin diyor Bilge'ye.İkiside bana kızıyor.Birini savunmalıyım değil mi albayım.Birini tutmalıyım.Çok gülünç duruma düştüm değil mi?Bu olayı artık unutamam.Ölünceye kadar unutamam.Ne kadar önce ölsem o kadar iyi.İşte Bilge kapıda Bilge, Bilge neden beni yalnız bıraktın.Bırak gitsin diyor Sevgi .Sevgi kazandı.Hayır olamaz.Buraya gel Bilge .Beni yalnız bırakma.Hayır gidecek diyor Sevgi .KiMSE ROLÜNÜ EZBERLEMEMİŞ.Bu ne biçim tiyatro.Sevgi ayağını yere vuruyor burada kalmaya hakkı yokmuş Bilge'nin .Bunu kim öğretti sana.?Kimse bir şey bilmiyor.Bağırma.Bağırdım mı?Duymadım da.Hayır konuşmadım.Sustuğum için oyunu bozdum.Bazen de susmak bilmem.Bilge Sevgi'nin davranışını çok çirkin buluyormuş.İkinizden de nefret ediyorum.Bilge gidiyor.Bilge Bilge neden yalnız bıraktın beni.Kimseyi görmek istemiyorum.Artık ölmek istiyorum.Herşey çok karıştı albayım.İstediğim gibi olmadı albayım.Yanlış zamanda sahneye çıktılar.Artık aklıma bile hükmedemiyorum.Beni dinleyen kalmadı albayım.Artık dayanamıyorum.Bir şey söyleyin öyle susmayın albayım.Bilge'ye geri dönnmesini söyleyin.Bilge gitti albayım.Biliyorum bir daha dönmez.Herşey benim yüzümden albayım.Alçaklar gibi davrandım.Bilge gitme diyebilirdim.İşte benim de ne olduğum meydana çıktı.Hiç bir Hikmet gibi davrandım.Alçak Hikmet VII !Geber!İşte balkondan kendimi atıyorum albayım. Onu öldürüyorum.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...