13 Haziran 2007 Çarşamba

Selim Işık.....








"ben başlamazsam ancak durdurulabilirim."




"nasıl ezberlenir allahım, arapça dua eden insanın latince kemikleri?"




"benimle bir yerde yanılıyor kişi, bu yeri ben de bilemiyorum."




"güldükleri zaman sevinçli, ağladıkları zaman kederli oldukları sanılacaktır."




"hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkan var mıdır?"




"hayatınızda bir daha belki hiç görmeyeceğiniz bu adamın sizi hiç unutamayacağını biliyor musunuz?"




"sonunda birbirlerini hoş görseler de beni affetmezler. sonunda herkes beni suçlayacak bir sebep bulur."




"alışkanlıktan başka bir şey bilmedikleri için, sizin de yokluğunuza alışacaklardır."




"arkadaşlarının onunla yaşadıkları her olayı hatırlamalarını isterdi, çünkü o hiç unutmazdı




"düşüncelerine büyük bir içtenlikle bağlıydı, herkesi de öyle sanıyordu."




"insanların yalan söylemesi için bir gerekçe görmediğinden, onlara inanmakta güçlük çekmiyordu. insanlara inanmadan, onlarla birlikte olmanın mümkün olmadığını sanıyordu. insanlara inanmadığı zaman onlardan kaçıyordu. söylenenlere inanmadığı zaman, inanır görünmenin, insanlara ihanet etmek olduğunu düşünüyordu ve bu ihanetin anlaşılmaması için, ortalıkta görünmemeyi tercih ediyordu."




"nedense başlamadan bitiyor benimle ilişkileri."




"sahte olmaktansa yaşamamak iyidir

4 yorum:

htatci dedi ki...

Uzun süre oynayabilmek i.in dinlenmesini bilmeli demek. Acele etmemeli: önümüzde bütün hayat var. Hep aynı oyunu da oynamamalı, değil mi? Sonra insan bıkar oynamaktan O'nun gibi..

htatci dedi ki...

Kendini hatırlatmadıkça, onu unutmalıyım.

htatci dedi ki...

Saatine baktı; saniyeleri izledi. Zaman kavramını canlı tutmaya çalışan yetkisiz bir gösterge. Zamanın böyle geçmesine imkân var mı? Yıllar, bu küçük aralıkların birleşmesiyle açıklanabilir mi?

htatci dedi ki...

Her günü, yaşamaktan çok geçiştirmeye çalışıyordu.

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...