29 Haziran 2007 Cuma

Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan.


Fakat Allah kahretsin ,insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor.Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor.Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor.Fakat benim sevmeye hakkım yok mu albayım ? YOK. Peki albayım bende susarım o zaman.Gecekondumda oturur anlaşılmayı beklerim .Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size .Nasıl kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı ?Ben ölmek istiyorum sayın albayım ölmek .Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum.Tehlikeli Oyunlar oynamak istiyor insan ;bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor.Küçük oyunlar istemiyorum albayım....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...