28 Haziran 2007 Perşembe

O halde hayata atıldın dediler....

Önce hayata atıldım .Fakat bunu nasıl yaptığımı bir türlü anlayamadım.(Bir durumdan başka bir duruma nasıl geçtiğimi zaten bir türlü kavrayamam.Mesela karanlıktan sonra birdenbire nasıl aydınlık olur albayım ?Siz hiç görebildiniz mi?)Herhalde bir süre hiç kımıldamadan beklemeliydim; sonra hayata yavaş yavaş atılmalıydım.Oysa bana birdenbire işte evlendin ya ,hayatını kazanıyorsun ya , o halde hayata atıldın dediler.(Tam atıldığım sırada söyleselerdi ya)Şimdi çok dikkat ediyorum albayım; hayatımdaki bu yeni dönemin baş tarafı gürültüye gelsin istemiyorum.Karımdan ayrıldım , karımdan ayrıldım.Yeni bir yaşantıya başlamadım, yeni bir yaşantıya başlamak üzereyim, neredeyse yeni bir yaşantıya başlayacağım.Başka bir yaşantı olacak bu. İşte Sevgi yok, kayınpeder yok, pijama yok-artık mümkün olduğu kadar pijama giymiyorum albayım-yeni bir yaşantı bu.Ev başka eşyalar farklı .Hüsamettin albayımla yeni tanıştım, yeni tanıştım, daha önce tanımıyordum onu, yeni bir insan , emekli albay , albay , albay ....uyumak üzeresin sigaranı söndür.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...