29 Haziran 2007 Cuma

Kutsal üçlemeyi bozmak istiyor.

Oyun öyle gerektiriyor.Sana verilen rol böyle .Göreceksin birgün bırakacağım seni dedi Bilge.Hayır yapamazsın :Terkeden kadın rolü verilmedi sana oyunda.
Bu oyunlarda usandım dedi Bilge.Gerçek biri olmak istiyorum senin için.Yaşadığımı anlamana , odada dolaştığım sırada beni görmeni,bir takım dertlerim olabileceğini hissetmeni istiyorum.Bana bakmanı istiyorum.Oysa sen yalnız kafandakilerle ilgilisin .Beni görmüyorsun.Gözleri dolmuştu.Göreceksin birgün bırakacağım seni. Hikmet düşündü.Bir süre sonra evet dedi mırıldanır gibi.''Bilge Bilge neden beni yalnız bıraktın? Evet olabilir'' Gözlerini yukarı kaldırdı .''Neden beni dinlemiyorsun dedi Bilge '' gözlerinden yaşlar akıyordu.Üzülüyor albayım dedi Hikmet çok yavaş bir sesle , beni bırakacağı için ağlıyor.Bu albaydan da usandım artık diyerek ağlamaya başladı Bilge.Nerede olduğumu bilemiyorum artık.Sizi de elimden almak istiyor albayım , dul kadını da; Kutsal üçlemeyi bozmak istiyor.Bütün bunlara inanmıyor.Yaşamak istiyor albayım.Beni de dünya nimetlerinden biri gibi görüyor.Yaşantısına yeni bir heyecan katmak istiyor.Solup giden aşkımıza ağlıyor.Oyunun dışına çıkıyor;beni de çıkarmak istiyor.Sonra da beni bırakıp gidecek albayım.Kendi yerine birşey bırakmadan gidecek.Bir kız varmış albayım:Bilge gittikten sonra sahneye çıkacak beni anlayacakmış.....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...