28 Haziran 2007 Perşembe

Allahım ben ne yaptım....

Allahım ben ne yaptım? Bugüne kadar söylediğim her sözü geri alıyorum.Konuşmayı da bir unutabilsem .Yeni bir dünya var anlıyormusun Olric? Her şeyi geride bırakmak gerekiyor.Bir sabah kalkacaksın arkana bakmadan ...Hürriyet kötü bir kavram Olric .Öyle anlattıkları gibi özenilecek bir ortam değil.Bu hürriyet kulağıma kötü şeyler fısıldıyor Olric .Duymak istemiyorum.Hayır çalışacağım önce ; araştıracağım.Bütün gücümü bu araştırmaya vereceğim Bitkinlikten hürriyeti düşünemeyecek duruma gelinceye kadar çalışacağım.Yeter bu miskinlik !Demek aylardır ölüyormuşum ben .Peki bu nasıl iş Olric?Selim de başka türlü yaşadı ; yani yaşamadı , öldü.Belki de bu görev size verildi efendimiz .Selim sadece ışık mı tuttu Olric.Belki de efendimiz.Hiç olmazsa düşünmeyi öğretseydi bana ölmeden önce.Bu kadar gizlenmeseydi.Gizlendiğini sanmıyorum efendimiz.Biliyorum çok şey öğrendim Olric; fakat ölümü .Onu gizliyor.Siz yaşayacaksınız efendimiz .Ölümü bilerek yaşamak istiyorum Olric .Yaşamanın anlamını bilmek için ölümün anlamının karanlıkta kalmasını istemiyorum.Bütün ayrıntıları henüz bilmiyorum.Onu tanıyanları sorguya çekmeliyim....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...