26 Haziran 2007 Salı

Ölmezsin diyorlar....bu da geçer....

İnanmıyorlar ki.Elle tutulur deliller istiyorlar.Yok canım o kadar değil diyorlar her zaman.Ölmezsin diyorlar bu da geçer.Olaylar haklı çıkarıyor onları çoğu zaman .Milyonda birde olsa yanılma ,ağır ve elim yanılma sessizce belirince .Milyonda bir için hayatı zehir etmeye değer mi diyorlar onlar.Onlar biz hepimiz.Turgut ümitsizlikle başını salladı.Başka bir yol olmalıydı dedi.İnsana bir fırsat verilmeliydi bana sana hiç olmazsa .Bu çaresizliğe dayanamıyorum.Bir defaya mahsus olmak üzere bir istisna yapılmalıydı.Kağıtlarınızda bir noksanlık var , bir imza eksik diye geri çevrilmeliydi Selim.Özür dileriz , kabul edemeyiz;bazı noktaları unutmuşsunuz denemez miydi?

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...