25 Temmuz 2007 Çarşamba

Size ihtiyacım olduğu için yarattım.....

Şimdiye kadar nasıl oldu da sizin, daha önce kafamda yaşadığım olaylar gibi bir hayalden ibaret olduğunuzu düşünemedim.Oysa her şey ne kadar açıktı.Size ihtiyacım olduğu için yarattım emekli albayı.Ne Sevgi , ne Dumrul ne de Bilge buna dayanırdı.Onları yeniden yaratamazdım; buna izin vermezlerdi.Dul kadın da , siz de karşı koymadınız.İnsanlara ancak hayallerinde karşı konulmaz, ancak rüyalarda olur böyle şeyler.Siz bir rüya kahramanısınız albayım .Beni çok ezdiler horladılar albayım ; onun için bir dul kadına , yani Nurhayat hanıma ihtiyacım vardı.Ha-ha.Nerede görülmüş böyle bir dul kadın?Hemde adı Nurhayat .Oğlu askerde piyes yazıyor.Albay da tarihe meraklı ;benim gibi karısından ayrılmış.İşte böyle bir Hüsamettin Bey yaşına ,başına ve mevkiine bakmadan beni anlıyor....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...