5 Temmuz 2007 Perşembe

Acıma Bankası kuruyorum.....

... Sen onlari bilmezsin cok dayanıksızdır onlar kimler Selim tutunamayanlar size de soyledi mi elbette neden söylemesin bilemezsin Günseli derdi yasamak her gün girilen bir imtihan olursa buna kimse dayanamaz basını oksardım zavallı sevgilim derdim üzülme üzülürdü Acıma Bankası kuruyorum derdi her istiraba bir kura numarası tutunamayanlara öncelik tanınır üzülme Selim biraz dinlen buna hak kazandın oldugu yerde yatamazdı dönerdi kımıldanırdı yatısmaz yasatmazdı yasamazdı ben seni sevdim seveli bak ne hal oldum uzanmıs yatıyorum dinlen biraz Selim kalkardi ellerime sarılır beni bir gün unutacaksan bir gun bırakıp gideceksen bosuna yorma derdi bos yere magaramdan cikarma beni aliskanliklarimi ozellikle yalnızlıga alıskanlıgımı kaybettirme bosuna tedirgin etme beni, bu sefer geride bir sey bırakmadim tasımı taragımı topladım geldim neyim var neyim yoksa ortaya döktüm beni bırakırsan sudan cikmis balıga dönerim bir kere cavuş olduktan sonra bir daha amelelik yapamayan köylüye dönerim beni uyandırma

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...