25 Temmuz 2007 Çarşamba

Bedava olmasanda....

Gülümsedi: Delileri de affederler mi acaba?


''Kendini deli zannedenleri affederler belki '' dedi Hüsamettin Bey.''Başkalarına zararı dokunan delileri de affederler mi? ''Genel bir afsa , onları da suçsuz saymaları gerekir.Bencillik yüzünden başkalarına bilmeden eziyet edenleri''...'' Hepsi , hepsi affedilecek herhalde.Genel affı senin çıkaracağın anlaşılıyor;Sende istediğini yaparsın.''

''Kolay mı albayım?Akıl insanın yakasını bırakıyor mu?Fakat afla birlikte şartları da düzeltmek gerekiyor albayım.Yoksa serbest bırakılanlar ümitsizlikten , yapacak başka bir şey yapmadan yaşanamayacağı için , iyi bir şey yapmasını öğrenemedikleri için ve kötü birşey yapmaktan başka çareleri olmadığı aynı suçu tekrar işlerler.Başka çare yoktur albayım.Genel af , aslında değişik bir işkence yoludur .Yoksa affederler miydi?Dünyada bedava hiçbirşey yoktur albayım''

Var dedi albay....Sen varsın.Ve senden önemlisi oyunların var.Fakat herkesin burnundan getiriyorum.O başka dedi albay .O senin huyun .Bedava olmasanda burnundan getireceksin herkesin.Güldü. Oyuna bende alıştım galiba .Hikmet bağırdı....Onun için gerçek değilsiniz işte .Aman yarabbi .Dünyanın sonu geldi .Yazalım albayım .Başka çaremiz yok....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...