4 Temmuz 2007 Çarşamba

Bütün hayatımca cezalıydım....

Gerçek hürriyeti tanımadığım için cezadan korkuyorum.Bütün hayatımca cezalıydım; durmadan bir kafesin içinde dolaştım.Gittiğim her yere üstü kapalı , demir parmaklıklı bu kafesi taşıdım.Bütün dünyayı parmaklıkların arasından seyrettim.Sizinle aramızda bulunan bu demir parmaklıkların varlığını her an duydum.Sizleri istediğiniz biçimde önyargılardan uzak bir biçimde değerlendiremeyişimde bu parmaklıkların payı büyüktür.Bu parmaklıklar yüzünden dar görüşlü ve korkak bir hayvan gibi yaşadım.Hayvan diyosun ; altın yeleli bir arslan demek istemiyorsun herhalde.Hayır arslan demek istemiyorum.Ben yerimi bilirim.

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...