5 Temmuz 2007 Perşembe

Kabulümü rica ediyorum.....

...Kabulümü rica ediyorum sayın yargıçlar. Hüsnü Beyin oğlu ve mühendislikten emekli Turgut Özben'in kabulünü rica ediyorum. Yetersizliğimin kabulunu rica ediyorum. Beni anlamanızı, bana aranızda yer vermenizi rica ediyorum. Geriye dönemeyecegim bir yola cıkmıs bulunuyorum. Bu yolda ki arastırmalarımın değerlendirilmesini rica ediyorum. Aranızda ve huzurunuzda bulunmaktan kıvanc duyuyorum. Sizlerin de bana cok ihtiyacınız oldugunu sanıyorum. Bu seckin kalabalık, sesini duyurmak icin coktandır bir temsilci beklemektedir. Bu göreve istekli bulunuyorum. Selim'in ölümüyle hissedilen bosluk gün gectikce büyümektedir. Dünya, yasanılır bir yer olmaktan cıkmıstır... Olric'e durmadan, baharı göreceğimizi söylüyorum. Sarayın soguk duvarları arasında gecirdigimiz günler sona erecek. Bu günlerin sonu gelecek: bunu hissediyorum Olric. Bütün gün durmadan hayatımı yazıyorum. Olayların dogru olanlarını hatırlıyorum artık. Yalan olayları yazmıyorum....'

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...