24 Temmuz 2007 Salı

Durum ümit verici değildi.....

Kitaplığın önünden zorla ayırdı kendini:oyuna gelmeyelim yeniden.Aynı zamanda yatak olabilen kanepeye oturdu ve bir düğmeye basınca içinden sahte ağızlıklara sokulmuş sigaralar çıkan kutudan bir sigara alıp, Alaettin'in lambası biçimindeki biçimindeki çakmakla yaktı.Durum ,ümit verici değildi; yerdeki halı mobilyalara hiç uymuyordu.Düğün hediyesi.Ne yapalım, istediğimiz halıyı alacak paramız yoktu.Sigarasını yaprak biçimi gümüş tablada söndürdü.Karım kızacak.Bu tablalar neden duruyor öyleyse.Bilinmez.Kaya'nın ayrı bir çalışma odası var.Orada ne çalışıyor ?Bilinmez.Ben ne çalışıyorum?Mektubu oluyorsun ya!Öyle ya.Selim'in yazdığı satırlara eğildi yeniden...

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...