25 Temmuz 2007 Çarşamba

Hepsi de beni başından attı albayım....


Burada bahsedilenler sadece resmi kayıtlara geçen Hikmetlerdir doktor.

Hüsamettin Bey'' sen de çok oluyorsun'' dedi....

''Fakat albayım ,insan hiç resmi kayıtlara doğru bir şekilde gelebilir mi?
''Seninle birlikte olmaktan yorulan insanlara hak veriyorum '' dedi albay.''HEPSİDE BENİ BAŞINDAN ATTI ALBAYIM'' Suratanı astı, gözlerini kırpıştırarak bir süre tavana baktı.!!''Yoruldum albayım '' dedi.Albay telaşlandı; Bir şeyin yok ya oğlum? Hikmet başını yana çevirdi.İyiyim albayım dedi zayıf bir sesle.Sahi iyi misin? Başımın altına bir yastık verirseniz daha iyi olacağım.Sonra albayın sesini taklit etti.''Bu çocuk ölürkende şaka yapacak''.Kendi sesiyle devam etti.Yapamayacak albayım .Orada şaşıracaksınız işte''

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...