4 Şubat 2009 Çarşamba

Pijamasının altını katlayarak yavaşça sandalyenin üzerine bıraktı.Bir sigara yaktı.Böyle bir ansiklopedinin olmasına sevinmişti.Herşey bulunmalı diye mırıldandı.Pijama üstünün nasıl katlanacağını insan sevgilisine sorabilir mi?Bu sorunun da karşılığı bulunmalı.Hatta sevdiğiniz kadın pijamayı elinizden alarak '' ver canım ben katlarım '' dediği zaman bu söze üzülüp üzülmemek gerektiği meselesi de bulunmalı.Ansiklopedi dediğin böyle olmalı .Böyle bir diziyi babamda okuyabilirdi, bende okuyabilirdim.Böyle bir ansiklopedi insanları birbirine yaklaştırabilirdi.Bazı maddeleri ben okumazdım; fakat bilirdim ki ,bir yere ilk defa gittiğim zaman artık telaşa kapılmama lüzum yoktur.İlk maddesi , bir yere ilk defa gitmek bölümü .Tamam.Bu eser çok büyük bir boşluğu dolduracak , hayat kadar büyük bir boşluğu .Bir çoklarını kararsızlıktan kurtaracak.Evet hazırlanması uzun zaman alacak fakat bir kere bitince ....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...