19 Ocak 2008 Cumartesi


Dinle ne olur;

Bir vakitler sevgilisinin kapısından ayrılamayan bir aşık varmış.Her gün her gün çalarmış kapısını sevgilisinin...Sevgili ses verirmiş içerden:Kimsin! Aşık benim dermiş, ben! Aç kapıyı...Sevgili içerden seslenirmiş:Sen hala sensen , bu kapı açılmaz sana ! Sevgilinin eşiğinden geçemeyen aşık bir gün almış başını gitmiş...Yıllarca gurbette o diyar senin , bu diyar benim dolaşmış,çile çekmiş,pişmiş...Sonra gelip çalmış sevgilisinin kapısını .İçerden sevgilinin Kimsin diyen sesi duyulmuş.Bu kez aşık SENİM demiş Senim !Kapı açılmış ardına kadar aşığa.Eğer senim diyorsan gir içeri, demiş sevgili.Yerim çok dar ,iki kişi sığmaz buraya...


Yunus düşte gördü seni....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...