14 Haziran 2009 Pazar

Benim verilecek fazla bir hesabım yok.On iki metre boyundaki gencin cebine girerim, alt katları seyrederim , gençlere akıl veririm.Çünkü ben her tarafa yetişemem.(Yarın gidip bunları albaya anlatmalı.Çocuk gibi sevinir artık).Çünkü beni içlerine almadılar.(bunu karıştırma şimdi)Çünkü başlangıçta beceriksizdim.(Sonunda?)Karımı sevdiğim halde ,kimseye yaranamıyordum.Çünkü param yoktu.Çünkü geçmişimden utanıyordum.Çünkü geçmişimde Kamil beyler ,Fatma Hanımlar , Naciye Hanımlar vardı;babam vardı , berber çantası vardı.Yalnız bunlarla bitse gene iyiydi.Bütün bunları zenginlikle unutabilirdim , zenginlikle unutturabilirdim.(İyi iyi bunların hepsini Hüsamettin albayıma söylerim.Mezar taşıma yazdıramamki bu kadar şeyi....)

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...