5 Haziran 2008 Perşembe

Ben de kötü ihtimalleri düşünmekten hassaslaştım.Fakat sağlığımı da duyarlığıma borçluyum.Çünkü insanın düşünceleri gerçekleşmez.Kötü şeyler düşünürsen kötü şeyler gerçekleşmez.Korktuğun her olaydan, başına gelmesinden ürktüğün her kötü raslantıdan kaçınmak için onu ayrıntılarıyla düşünürsün hemen.Ayrıntılarıyla düşünmek şart.Yoksa bir noktayı bile düşünmeyi unutsan o nokta başına gelir.Yalnız yaşayanlar her şeyi hesaba katmak zorundadır.Başka türlü korunamazlar.Başka türlü yaşayamazlar.Allahım neler düşünüyorum.Düşün oğlum Hikmet .Düşün ki bunlar başına gelmesin ha-ha..İyi şeyleri düşünmekten kaçın sadece.Onlar başına gelsin.Mesele bu kadar basit işte.Daha önce bunu neden akıl edemedim.Peki insan düşüncesini durduramazsa ne olacak?Hiç durmadan kötü olayları düşün ;iyi olayları düşünecek vaktin kalmasın.Bunu da kimseye söyleme,büyüsü bozulur sonra....

Hiç yorum yok:

 Hiçbir şey istemiyorum. Münir Nurettin Selçuk istiyorum: Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın. Hedda Gabler’in en sevdiği şarkı bu. Hiç ...