Aman elini unutma, elinden bir kaza çıkmasın. Bir de ne olur, kelimelere dikkat et,
yalvarırım kelimeleri unutma!
6 Mayıs 2015 Çarşamba
Şimdi anlıyorum doktor.Demek ki doğudan alınan parçalarım batıya isyan ediyor,bu yüzden İngilizleri sevmediğim anlar oluyor.Kalbim bu çelişkiye dayanamıyor.Güm güm güm doktor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder