Aman elini unutma, elinden bir kaza çıkmasın. Bir de ne olur, kelimelere dikkat et,
yalvarırım kelimeleri unutma!
23 Temmuz 2013 Salı
''Bir yerlerde insanları hapse atıyor olmalılar, başkalarını öldüresiye üzdükleri, derin mutsuzluklara ittikleri için. Belki cinayetlerin değil ama intiharların azmettiricileri oldukları için cezalandırılması gerekir birilerinin."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder